lundi, novembre 06, 2006

ps

misschien dit nog even ajouteren: het gaat goed met mij! het gaat zo goed met mij dat het opnieuw gepast is als u zou denken: een beetje schandalig toch, die josefine, dat ze zo gauw zou zwichten voor verlokkingen als je m'en foutisme of toch tenminste onachtzaamheid met betrekking tot het onderhouden van contact met wat wij dachten dat haar geliefde thuisfront was, dat valt ons nu toch weer een beetje tegen van haar. opnieuw correct. maar de strijd is nog niet gestreden, binnenkort ga ik er alles aan doen om de gratie die ik vooraf onverdiend genoot, onverdiend terug te winnen. met overgave. tot dan.

1 Comments:

Blogger Veerle said...

Ach... als je je goed voelt waar je bent dan zijn we al heel blij! Al ben ik natuurlijk nog blijer dat ik eens een ander uitzicht op m`n scherm krijg aangeboden als ik op je blog kom.

Ik kijk al uit naar meer nieuws. En dat doet me er trouwens aan denken... mijn blog is ook een beetje verwaarloosd. Dus ik zal jou je blogafwezigheid zeker niet kwalijk nemen

8/11/06 17:06  

Enregistrer un commentaire

<< Home