lundi, octobre 02, 2006

escalator


ik weet niet of er nog mensen zijn die zich al decennia afvragen hoe een roltrap er vanbinnen uitziet en vooral hoe die treden zich zo mooi in en uit schuiven en op welke manier ze worden getransporteerd van einde terug naar begin... vandaag, bij het nemen van de trap naast de openliggende roltrapholte in metrohalte luxembourg, herinnerde ik me weer dat ik daar nog ernstig over heb nagedacht, in tijden dat ik mijn hand boven mijn hoofd moest uitstrekken om de zwarte band te kunnen vasthouden, die dan ook altijd net iets sneller ging dan de trappen waardoor je op het einde scheef uitgestrekt stond.. maar- ondertussen is het de tijd dat-je-alles-op-internet-kan-vinden geworden. zodus.. voor in het geval ik niet de enigste was:

4 Comments:

Anonymous Anonyme said...

a paris, c'est un escalateur!

4/10/06 20:43  
Anonymous Anonyme said...

a paris, c'est un escalateur!

4/10/06 20:43  
Anonymous Anonyme said...

Dagdag,

Roltrappen zijn leuk inderdaad. In rotterdam zijn er zo van die kleintjes voor je bagage: werken die dan ook net zo? Ach zo zie je maar, de wereld en het leven zijn één groot raadsel.

Prachtig toch?

De Mier

5/10/06 12:45  
Anonymous Anonyme said...

Ja, kernfusie is cool! Zeker doen Jonas! (Heb vandaag ontdekt dat blogs ook comments hebben, het is me wat zo'n blog...)

17/10/06 19:51  

Enregistrer un commentaire

<< Home